duminică, martie 09, 2008

Urban Kiss

Spectacolul "Urban Kiss" reprezintă un protest urban, o revoltă în faţa absurdului lumii contemporane, în faţa societăţii ca sistem de îngrădire, de limitare a libertăţii individului. Este povestea unui personaj masculin, El, care trăieşte în mijlocul Marelui Oraş, la bloc, într-un cotidian ce îi fură libertatea, într-o societate ce îi striveşte personalitatea. După o serie de aventuri – ce se constituie într-un fel de drum iniţiatic – EL se salvează şi îşi descoperă autenticitatea prin intermediul unei experienţe limită - iubirea.

Coregrafia spectacolului de teatru şi dans "Urban Kiss" este semnată de Răzvan Mazilu.

Cu participarea extraordinara a gimnastului /Special Guest Star:Marius Urzica


kiss-1


kiss-3


kiss-7


kiss-4


kiss-5


kiss-10


kiss-6


kiss-11


kiss-14


Monica Petrica


Marius Urzica


kiss-18


Razvan Mazilu


urban kiss


kiss-21

4 comentarii:

ogarafgan spunea...

f fain spectacol!
ti-au iesit cateva excelente!

ghita georgeta spunea...

multam Marlen! Spectacolul a fost unul memorial .Este genul de spectacol care iti aduce bucurie in suflet de fiecare data cand il vezi.
Razvan Mazilu impreuna cu echipa domniei sale de dansatori au reusit sa tina intreaga asistentza cu sufletul la gura, iar aplauzele de final au fost interminabile!

Anonim spunea...

Salut, poate cineva sa-mi spuna unde sa gasesc lista cu melodiile care apar pe parcursul piesei.
Am cautat cateva ore pe net si ... nu am gasit decat vreo 2-3 melodii, insa nu cea care ma intereseaza :)
Mersi.

gigea spunea...

EU am recunoscut/descoperit doar melodiile astea:
- Peggy Lee - You give me fever (episodul Orgasm si finalul spectacolului)
- Bjork - Declare independence (episodul Revolta)
- Ornella Vanoni - L'appuntamento (episodul Sarutul)
- Bjork - Pagan Poetry (episodul Singuratate in doi)

As vrea si eu sa stiu in special ce melodie a fost cred ca in episodul Speranta. Nu-mi amintesc decat ca versurile sunau a dive into my arms